14 april 2009

Het is soms gewoon niet zo boeiend..

De afgelopen dagen heb ik niet geblogged. Soms denk ik bij mezelf, laat ik weer eens wat schrijven maar als je geen bijster interessante dingen mee maakt, intens filosofische gedachtes hebt of andere bijzondere zaken hebt die noemenswaardig zijn, waar gaat het dan over? En dat is het hem nou juist.
Twee weken geleden had ik nog tentamens en was ik alleen maar bezig met het afmaken en inleveren van alle projecten en verslagen voor school. Toen was mijn meneer jarig en gingen we met zijn familie uit eten bij Orbit in de Rivierenbuurt in Amsterdam, een leuk restaurant met lekkerrrr eten maar meer dan dat is er dan ook niet over te vertellen als je geen foto's maakt.
Ondertussen had ik een week of drie geleden eens het album 'Konk' van The Kooks gedownload waar ik instant fan van werd maar wie zit er nou te wachten op een verhaal over een oud album dat ik nu pas ontdekt heb. Bijna alle dagen dat ik vrij van school was heb ik gewerkt in de o zo gezellige Big Bell en op mijn vrije dag heb ik m'n lieve omaatje in Noordwijk opgehaald en zijn we naar mijn tante in Hillegom gereden. Nu kan ik nog vertellen hoe schattig mijn nichtje Sophie van 1,5 is maar één foto van het kind zegt genoeg.

De warme middagen vorige week heb ik op het strand met lieve collega Sam doorgebracht, lekker maar niet boeiend. Na de zaterdagavond tot vier uur in de Bell gewerkt te hebben zat ik eerste paasdag met m'n goeie gedrag en een slaapkop met familie aan de brunch bij moeders thuis.




Ze had flink uitgepakt, de tafel was weer gezellig aangekleed en de verschillende hapjes bleven de keuken uitkomen maar toen ik thuiskwam was ik te brak om te bloggen en ben ik nog een uurtje het bed in gedoken voor ik weer richting Scheveningen kon voor een avondje werk. Vanmorgen is het nieuwe en laatste blok van dit schooljaar aangebroken en als het goed is, heb ik binnen tien weken een propedeuse en zomervakantie. Over tien dagen begint eerst nog even de mei vakantie en die ga ik met 34 in Hong Kong doorbrengen. Dat vind ik dan op zich wel weer een blog waard dus daar volgt nog wel een verhaaltje over. Al met al heb ik de laatste dagen dus niet compleet genikst maar gewoon geen blogmateriaal verzameld. Ik leef nog, alles gaat prima en als ik weer eens iets boeiends heb dan komt er hier wel weer wat te staan.

1 opmerking:

  1. Interessant verhaaltje.
    En wat toevallig: ik had laatst bezoek uit Hong Kong en nu wil ik ook heeeeeel graag HK bezoeken. Heb je nog plek in je koffer?

    BeantwoordenVerwijderen