08 april 2009

Het is Oud Hollandsch gezellig


Na het stressen voor de tentamens en alles wat er aan projecten en andere verslagen ingeleverd moest worden vorige week had ik maandag eindelijk  niks meer te doen. Normaal ben ik wel van een dagje thuis bankhangen maar maandag kwamen de muren op me af en verveelde ik me kapot. Na wat mensen gebeld te hebben bleek niemand tijd, geld of zin te hebben om iets 'gaafs' te doen dus ik bleef bankhangen. Huisgenoot Eva is altijd down om iets te doen, ook als ze geen tijd, geld of zin heeft. Geld hadden we allebei niet zoveel dus we besloten Paula en Lars uit te nodigen voor een avondje kaarten/drinken.
We begonnen met een paar spelletjes 31-en. 
Ik won de eerste maar nadat Lars de volgende vier had gewonnen en er al drie flessen wijn, wat biertjes en een bodem Limoncello doorheen waren gegaan besloten we te switchen naar het spel Uno.


Uno is echt een te makkelijk spel en ik vraag me af of ik het, als ik niet zo dronken was geweest als dat ik op dat moment was, ook wel zo leuk had gevonden. Lars begreep er in ieder geval niet zo veel van en vroeg elke keer als hij aan de beurt was wat hij nou ook al weer precies moest doen. Na een tijdje kon ik het niet meer aan en ben ik m'n bed in gegaan voordat ik van m'n stoel zou vallen. Te veel van iets is nooit goed, dat geldt ook voor die Oud Hollandsche gezelligheid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten